.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرایط ثبت‌نام کاندیداها در مازندران فراهم شد

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران گفت: شرایط لازم برای ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران انجام شده است.
به گزارش شمال نیوز هادی ابراهیمی صبح امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: ستاد انتخابات استان از سوم خرداد سال جاری در مازندران فعال شد و تاکنون بیش از هفت جلسه با ستاد انتخابات و نیز دو جلسه مشترک با هیئت نظارت در استان برگزار کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه ثبت نام داوطلبان انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز شروع و به مدت هفت روز ادامه دارد، ابراز داشت: کلاس‌های آموزشی برای تمامی دست‌اندرکاران انتخابات استان برگزار شده است.
وی از برگزاری پنج مانور انتخاباتی با هماهنگی فرمانداران، بخشداران با وزارت کشور در مورد چگونگی مراحل انتخابات شامل ثبت‌نام، معرفی 30 نفر معتمد، ارسال معرفی نامه به هیئت نظارت در مازندران خبر داد.
ابراهیمی بیان داشت: از امروز کاندیدایی که در فرمانداری‌های نام‌نویسی می‌کنند مدارک آنها به ستاد انتخابات استان ارسال می‌شود و ستاد استانی نیز روزانه این اطلاعات را به ستاد انتخابات کشور ارسال می‌کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: امروز 30 معتمد از طرف فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها برای تائید صلاحیت کاندیداها به هیئت نظارت معرفی می‌شوند.
وی ادامه داد: هیئت نظارت پاسخ تائید و یا عدم تائید صلاحیت را به فرمانداری و بخشداری‌ها اعلام می‌کند.
رئیس ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه نام‌نویسی از کاندیداهای انتخابات مجلس در مازندران از سوم تا 9 دی انجام می‌شود، گفت: مازندران 9 حوزه انتخابیه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.